Innføring i effektiv kommunikasjon i en profesjonell kontekst, inkludert grunnleggende prinsipper, ulike kommunikasjonsstiler, barrierer for god kommunikasjon, og hvordan teknologi spiller en rolle i dagens arbeidsliv.
Kommunikasjon i arbeidslivet er ikke bare en enkel utveksling av ord, men heller et komplekst samspill mellom individer og grupper, der målsettingen er å fremme effektivt samarbeid, beslutningstaking og organisasjonsutvikling. På arbeidsplasser omfatter kommunikasjon en rekke former – alt fra formelle møter og e-poster til uformelle samtaler og tilbakemeldinger.
Compend er et norskutviklet verktøy for utvikling og dokumentasjon av kompetanse, og leverer i tillegg kurs, webinarer og opplæringsaktiviteter i egen plattform.
Hva skjer når du melder deg på? Jo, da tar vi kontakt med deg for å bekrefte din påmelding, og gi deg nødvendig informasjon. Er det noe du lurer på kan du legge inn en kommentar samtidig, så svarer vi deg så fort vi kan.
Ønsker du å snakke med oss, er vi tilgjengelige både på chat, telefon og e-post via våre kontaktsider.
Når du klikker på påmelding vil et nytt vindu åpnes, og du kommer til en registreringsside hvor du legger inn din informasjon. Du vil motta bekreftelse og invitasjon med link til Teams på den oppgitte e-postadressen.