Compend søker Customer Success Manager

Vi søker en selvgående person for å bidra til å videreutvikle selskapet, og hjelpe våre kunder å skape verdi ved bruk av våre tjenester.

Hva du vil jobbe med

Som Customer Success Manager i Compend vil du ha ansvaret for å hjelpe kunder fra anskaffelse til implementering samt bistå kundene i oppsett, oppstart og bruk av tjenesten. Du vil være kundens kompetansefaglige rådgiver og sparringspartner i bruk av våre løsninger. Det er derfor en stor fordel om du har erfaring med organisasjonsutvikling i et HR-perspektiv, og hvordan kompetanse dokumenteres og utvikles.

I ditt daglige virke vil du få en variert og spennende hverdag, hvor du ofte vil være kundens første møte med Compend. Gjennom dialog med kunder skal du bistå i oppsett av Compends løsninger, lytte til deres behov og gi råd om hvordan de kan utvikle sin organisasjon for å skape verdier. Du vil være et viktig bindeledd mellom kunder og selskapet, og også bistå aktivt i kontinuerlig forbedring og videreutvikling av våre tjenester. Andre aktuelle arbeidsoppgaver kan være bistand i salgsfremmende arbeid samt annen HR-relatert rådgiving til kunder.

Hvem vi tror du er

For å lykkes i rollen tror vi du er selvgående, har egne meninger og tør å utfordre. Samtidig er du god på relasjoner og har god formidlingsevne. Du bør ha god teknisk forståelse og se verdien av hvordan digitale verktøy understøtter interne prosesser, både i Compend og hos våre kunder. Det er fint om du har minimum tre til fem års erfaring innenfor HR eller kompetanseutvikling, men lignende erfaring kan kompensere for dette. Du må snakke og skrive norsk flytende, og beherske engelsk godt, både muntlig og skriftlig.

I Compend er vi opptatt av kontinuerlig forbedring og å lære gjennom å utforske. En iboende nysgjerrighet for nytenking er derfor en stor fordel. Her vil du også få muligheten til å være med å skape en trygg og hyggelig arbeidsplass, utvikle både deg selv og din egen rolle, og bidra til at Compend kan vokse både nasjonalt og internasjonalt.

Hva du kan forvente av oss

Fra oss kan du forvente en inkluderende arbeidsdag full av spennende utfordringer, med rom for å utfordre og tenke nytt i et selskap med høye ambisjoner.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, med mulighet for prestasjonsbasert bonusordning. Forsikring og pensjon følger også med arbeidsavtalen.

Høres dette fristende ut? Send en kort søknad via e-post og fortell oss hvorfor du er den vi bør velge. Har du spørsmål om rollen? Ta kontakt! Vi ser frem til å høre fra deg.

***

Arbeidsgiver: Compend

Arbeidssted: Hamar

Stillingstittel: Customer Success Manager

Frist: Snarest

Ansettelsesform: Fast

Kontaktperson: Audun Andreassen, audun@compend.no, 990 38 800